Marketing

Jeśli masz stronę internetową, prowadzisz blog lub sklep online, afiliacja może być jednym ze sposobów monetyzacji działalności w Internecie. Na czym dokładnie polega ten system i na co zwrócić uwagę przy takiej współpracy?

Strony www i blogi

Obecnie wybór dobrego, a jednocześnie taniego hostingu to nie lada wyzwanie. Ofert z wielu rozmaitych firm hostingowych, czy mniejszych, czy tych bardziej znanych na rynku mamy wiele. Z każdej strony jesteśmy kuszeni najniższymi cenami i zarazem najlepszą jakością. Tak naprawdę na jakość przedkłada się wiele czynników, dlatego do wyboru odpowiedniego hostingu powinniśmy podejść z ostrożnością […]

  • Marketing

    Afiliacja: czym jest i jak dzięki niej zarabiać na blogu?

    Jeśli masz stronę internetową, prowadzisz blog lub sklep online, afiliacja może być jednym ze sposobów monetyzacji działalności w Internecie. Na czym dokładnie polega ten system i na co zwrócić uwagę przy takiej współpracy?

  • Strony www i blogi

    Tani i dobry hosting – czy to możliwe?

    Obecnie wybór dobrego, a jednocześnie taniego hostingu to nie lada wyzwanie. Ofert z wielu rozmaitych firm hostingowych, czy mniejszych, czy tych bardziej znanych na rynku mamy wiele. Z każdej strony jesteśmy kuszeni najniższymi cenami i zarazem najlepszą jakością. Tak naprawdę na jakość przedkłada się wiele czynników, dlatego do wyboru odpowiedniego hostingu powinniśmy podejść z ostrożnością […]

  • Cyberbezpieczeństwo

    6 rodzajów zagrożeń w Internecie: na to dzieci powinny uważać

    Internet jest przestrzenią kreatywną, w której można zdziałać bardzo wiele: rozwinąć blog, sklep online czy też prowadzić social media. Sieć stwarza też wiele zagrożeń, szczególnie wobec dzieci i młodzieży. Jak się przed nimi chronić?

  • Marketing

    Starsi odbiorcy w social media: jak ich zaangażować?

    Komunikaty reklamowe koncentrują się na młodszych pokoleniach: millenialsach i najmłodszemu, wchodzącemu na rynek pracy pokoleniu Z. Tymczasem statystyki mówią, że już teraz seniorzy stanowią 24% konsumentów. A co z odbiorcami w wieku 30-60 lat i ich zwyczajami w social media?

  • E-commerce

    Seniorzy w e-commerce

    Polska jest jednym z najbardziej starzejących się społeczeństw. Już teraz seniorzy to aż 24% konsumentów, a do 2050 według GUS będzie to około 40%. Dlatego warto poznać i zawalczyć o tę grupę odbiorców, szczególnie w e-commerce.

  • Marketing

    Efektywna praca online bez pośpiechu?

    Nowa rzeczywistość i praca zdalna to wciąż wyzwanie. Z jednej strony możemy poczuć się swobodnie, nie musząc rano spieszyć się i zyskać dodatkowy czas. Z drugiej: jeśli nie zapanujemy nad sobą i biznesem, to praca może zająć praktycznie cały dzień. Jak pracować bardziej efektywnie i bez pośpiechu?

  • Marketing

    Dane podstawą marketingu w sieci

    W czasach pandemii biznes staje się coraz bardziej zdigitalizowany. Analiza danych i automatyzacja coraz bardziej zyskują na znaczeniu. Specjaliści szacują, że do końca 2020 roku na zakupy w Internecie wydamy 70 mld złotych.

  • Strony www i blogi

    Domena .pl: ciekawostki

    Rozszerzenie domeny .pl jest najpopularniejsze i najczęściej wybierane przez właścicieli stron internetowych. Krajowa domena istnieje już 30 lat i jej pozycja wciąż rośnie. Liczba rejestracji tego rozszerzenia to blisko 2,3 miliony adresów internetowych.

  • E-commerce

    Biznes online. Solidny plan w 9 krokach

    Jeśli jesteś w momencie, kiedy zastanawiasz się nad rozwojem biznesu, masz na niego jakiś pomysł, energię i zasoby, to już bardzo dużo. Działanie w sieci ma obecnie największy potencjał biznesowy. Łatwo jednak w tym wszystkim się pogubić, jeśli nie masz solidnego planu na biznes online.

  • E-commerce

    Idealna karta produktu w e-commerce

    Karta produktu to jedna z najważniejszych cech twojego e-commerce. Dlatego powinna być czytelna, konkretna i przyjazna dla użytkownika. Karta produktu to punkt styku z użytkownikiem na ścieżce zakupowej. O sukcesie w dużym stopniu decyduje właśnie ten moment, dlatego powinny się tam znaleźć wszystkie kluczowe informacje oraz emocje.