Dla małej firmy

Internet to dziś najpopularniejsze narzędzie komunikacji. W rezultacie, za jego pomocą przesyłane są w każdej minucie ogromne ilości danych, z których spora część to tzw, dane poufne, inaczej wrażliwe, czyli informacje o szczególnej wartości dla ich właścicieli, a także przedsiębiorstw. Ze względu na ich znaczenie, powinny one (a niektóre z nich w świetle prawa muszą(!)) […]

Dla małej firmy

Dlaczego Twoja strona musi mieć aktualny certyfikat SSL? Czym się różnią i jak wybrać certyfikat, aby skutecznie zabezpieczyć firmę i klientów przed utratą danych.

Internet to dziś najpopularniejsze narzędzie komunikacji. W rezultacie, za jego pomocą przesyłane są w każdej minucie ogromne ilości danych, z których spora część to tzw, dane poufne, inaczej wrażliwe, czyli informacje o szczególnej wartości dla ich właścicieli, a także przedsiębiorstw. Ze względu na ich znaczenie, powinny one (a niektóre z nich w świetle prawa muszą(!)) […]

Dla małej firmy

Jak dbać o bezpieczeństwo informacji na skrzynce korporacyjnej by uniknąć katastrofy.

Dawno, dawno temu… bo w roku 1965 Louis Pouzin, Glenda Schroeder i Pat Crisman wymyślili e–mail. Początkowo służył on jedynie do przekazywania informacji między użytkownikami tego samego komputera, a jego twórcy raczej nie zdawali sobie sprawy, że pół wieku później ich wynalazek stanie się jednym z najpopularniejszych sposobów komunikacji, z którego korzystać będzie niemal połowa […]

Dla małej firmy

Jaki wpływ ma Certyfikat SSL na pozycje Twojej strony w Google.

Współcześnie bardzo często podnoszona jest kwestia bezpieczeństwa danych w internecie. Bardzo słusznie, ponieważ spora część informacji, przesyłanych, przetwarzanych i magazynowanych przy użyciu sieci to tzw. informacje poufne lub wrażliwe, których utrata może narazić na przykre konsekwencje zarówno ich właściciela jak i administratora. Jednym z narzędzi, zwiększających bezpieczeństwo internetowych operacji są certyfikaty SSL, które to nie […]

Dla małej firmy

Jaką domenę wybrać pod kątem własnego biznesu w internecie? .com, .pl, a może .com.pl?

Strona internetowa jest współcześnie niezbędnym narzędziem ułatwiającym, a wręcz umożliwiającym działanie przedsiębiorstw. Aby mogło być w pełni wykorzystane, należy w maksymalnym stopniu ułatwić potencjalnym klientom jej odnalezienie. Służy temu domena internetowa. Dlatego więc wybór właściwej domeny powinien być jednym z pierwszych kroków na drodze do biznesowego sukcesu. Jak więc wybrać właściwą domenę? Wiesz czym dokładnie […]