Strony www i blogi

Prowadzisz biznes internetowy: sklep online, blog, portal? Potrzebujesz porady, wymiany doświadczeń, kontaktów, ale spotykasz się raczej z niezrozumieniem? Mastermind jest dla Ciebie!

  • Strony www i blogi

    Jak pozycjonować stronę internetową założoną na WordPress?

    Dziś prowadząc biznes, trudno go sobie wyobrazić bez strony www. WordPress to najczęściej wybierany CMS (system zarządzania treścią), ponieważ jest przyjazny, funkcjonalny i zaprojektowany pod SEO. Jednak witryna samodzielnie nie wskoczy do TOP10, warto zatem poznać sposoby, które pozwolą firmie zaistnieć w sieci i dotrzeć do odbiorców. Celem pozycjonowania jest dotarcie do TOP10 stron w […]

  • Strony www i blogi

    Aktualizacja WordPress: jak ją wykonać?

    WordPress to przyjazny i sprawny system, który jest dobrze zabezpieczony i aktualizowany kilkukrotnie w ciągu roku. WordPress to też CMS oparty na opensource, która jest narażony na ataki zewnętrzne. Jak poprawnie wykonywać aktualizacje WordPress? Kiedy rozpoznać, że proces nie został wykonany prawidłowo? Historia WordPressa jest już dość długa. Wszystko zaczęło się w 2001 roku, kiedy […]

  • Strony www i blogi

    Jak certyfikat SSL wpływa na bezpieczeństwo i pozycjonowanie strony?

    Wiele mówi się o protokole SSL i jego znaczeniu w kontekście szyfrowania i bezpieczeństwa danych. W jaki sposób wpływa on na pozycjonowanie witryny w wynikach wyszukiwania? Czy jego instalacja jest konieczna? Badanie F-Secure Identity Protection Consumer z maja 2019 roku potwierdziło, że blisko 50% użytkowników obawia się o bezpieczeństwo własnych danych w Internecie. Chodzi o […]

  • Strony www i blogi

    6 rad, jak ochronić WordPress przed atakami

    Z uwagi na to, że WordPress jest najczęściej wybieranym i instalowanym systemem i jest narażony na ataki. Czym to grozi? Wyciekiem danych, utratą reputacji, przestojem w pracy i stratą finansową. Wdrożenie poniższych procesów pozwoli skonfigurować WordPress i go dobrze  zabezpieczyć. WordPress jest bardzo przejrzysty i funkcjonalny. Należy pamiętać o stosowaniu kilku czynności, służących ochronie przed […]

  • Strony www i blogi

    Domeny nTLD – ale o co chodzi?

    Spróbujmy znaleźć interesującą nas domenę związaną przede wszystkim z nazwą naszego przedsiębiorstwa jak również branżą. Trudne, prawda? Według NASK domeny z rozszerzeniem PL zajmują prawie 77% wszystkich domen występujących w Polsce. Nie należy jednak martwić się na zapas, z pomocą przychodzą nowe domeny nTLD zyskujące coraz większą popularność. Nie jedna osoba zada pytanie – ale […]

  • Strony www i blogi

    Jak zoptymalizować stronę www pod WordPress?

    Optymalizacja to takie prace w systemie zarządzania treścią, które umożliwiają przyspieszenie wczytywania się strony, zdobycie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania oraz zwiększenie bezpieczeństwa przechowywanych danych. Aby wykonać te czynności, nie trzeba mieć umiejętności programistycznych, a jedynie zrozumieć możliwości, jakie daje WordPress. Sprawny WordPress to dziś konieczność. Statystyki mówią, że uwaga i cierpliwość użytkowników nie jest […]

  • Strony www i blogi

    Najlepsze wtyczki do WordPress

    WordPress jest najpopularniejszym systemem zarządzania treścią na świecie. Jest intuicyjny, funkcjonalny, a wtyczki sprawiają, że staje się bardziej wydajny. Dzięki nim możemy zarówno przyspieszyć ładowanie strony, jak i zadbać o jej większe bezpieczeństwo, SEO i inne parametry. Które pluginy wybrać? W systemie WordPress istnieje około 60 000 wtyczek, ale większość z nich jest nieaktulizowana i nie […]

  • Strony www i blogi

    Strona internetowa na WordPressie: od czego zacząć?

    Szacuje się, że około 30% wszystkich stron internetowych powstało na WordPressie. Ten system zarządzania treścią powstał już w 2003 roku, czyli 16 lat temu! Na początku WordPress służył głównie do pisania blogów, ale potem przeszedł większą ewolucję. Powstały na nim strony internetowe największych marek takich jak Coca Cola, Ebay, LinkedIn, Vogue i in. Jak przygotować […]

  • E-commerce

    E-commerce: czy UX ma wpływ na konwersję?

    Dobry wizerunek marki i sprzedaż online zależą od wielu czynników: technicznych, strategicznych, marketingowych, a także od wyglądu i funkcjonalności sklepu. Przejrzystość, odpowiednie rozmieszczenie elementów sklepu czy nawigacja, to podstawowe czynniki, które prowadzą do sukcesu. Co to jest user experience i jaki ma wpływ na sprzedaż produktów? Czym jest technika 3 kroków? Powstaje coraz więcej sklepów […]