Cyberbezpieczeństwo

Pandemia przyniosła szereg zmian na wielu polach: dbania o własne zdrowie, ochronę innych, a także przyspieszyła zmiany na rynku pracy. Praca zdalna stała się codziennością. Jakie zmiany się z tym wiążą i jak uchronić się przed cyberzagrożeniami?

Marketing

Czy wiesz, że marketing nie jest walką na wyroby, tylko na percepcję klientów? Już wiele firm przepaliło budżety, rywalizowało z tymi, z którymi nie powinno i zaliczyło kryzysy wizerunkowe. Tymczasem odpowiedzi na dobry marketing są … uniwersalne. Przeczytaj, jak się za to zabrać.

Strony www i blogi

Obecnie wybór dobrego, a jednocześnie taniego hostingu to nie lada wyzwanie. Ofert z wielu rozmaitych firm hostingowych, czy mniejszych, czy tych bardziej znanych na rynku mamy wiele. Z każdej strony jesteśmy kuszeni najniższymi cenami i zarazem najlepszą jakością. Tak naprawdę na jakość przedkłada się wiele czynników, dlatego do wyboru odpowiedniego hostingu powinniśmy podejść z ostrożnością […]

Aktualności

Grudzień to czas prezentów. Dlaczego więc nie dać jakiegoś również własnej firmie? Zwłaszcza takiego, który posłuży na pewno dłużej niż niejeden świąteczny – czasem średnio trafiony – podarunek. Co wybrać? Z okazji mikołajek firma Kru.pl przygotowała promocję na hosting, z której będzie można skorzystać od 6 do 31 grudnia 2020 roku.  Dobiegający końca rok 2020 […]

  • Strony www i blogi

    Dlaczego warto korzystać z hostingu dedykowanego pod WordPress

    Jeżeli planujesz, bądź już prowadzisz internetowego bloga, sklep internetowy czy stronę firmową na WordPress ten tekst jest dla Ciebie. Dowiesz się, dlaczego w swojej pracy powinieneś użyć dedykowanego hostingu WordPress oraz jak go wybrać. Serwer dedykowany Na początek wyjaśnię, dlaczego już korzystanie z serwera dedykowanego samo w sobie jest dobrym rozwiązaniem, z którego warto korzystać. […]

  • Cyberbezpieczeństwo

    Cyberbezpieczeństwo w polskich firmach. Raport

    Temat cyberbezpieczeństwa dotyczy każdego przedsiębiorcy, ze względu na przetwarzanie danych i zachodzące interakcje w sieciach teleinformatycznych. Cyberprzestrzeń jest uniwersalna, tania i dostępna globalnie, co czyni ją obszarem szczególnie podatnym na zagrożenia cyberprzestępcze. 2018 i 2019 rok przynoszą wzrost liczby ataków w sieci, z czym mierzyło się blisko 70% polskich przedsiębiorstw. Cyberbezpieczeństwo to według ustawy z […]

  • E-commerce

    Audyt sklepu internetowego: na co zwrócić uwagę?

    Jeśli właśnie powstała nowa wersja e-sklepu w naszej firmie albo od dłuższego czasu prowadzimy sklep online i wyniki nie są zadowalające, to dobry czas na audyt. Jakie elementy e-commerce warto wziąć pod uwagę? Na czym polega zapewnienie bezpieczeństwa w e-commerce? Biznes w uproszczeniu przypomina czasem naukę metodą prób i błędów. Gdy jednak błędy stają się […]

  • Marketing

    Czy szybkość ładowania strony wpływa na pozycjonowanie?

    Mimo że czas ładowania strony został już w 2010 roku ogłoszony jako jeden z czynników w rankingu Google, nadal przywiązuje się wagę do pozostałych elementów strony. Jak pokazują najnowsze statystyki, czas, w jakim potencjalny Klient wejdzie na stronę www, często decyduje o konwersji. Jak poprawić szybkość  ładowania strony? Z punktu widzenia użytkownika, czas wczytywania strony […]

  • Strony www i blogi

    Czy lepiej zarejestrować domenę na firmę czy osobę prywatną?

    Zaczynając przygodę w internecie nie mam żadnych wątpliwości, że jednym z pierwszych kroków, jakie poczynisz będzie stworzenie firmowej strony internetowej, poprzedzone wykupieniem i rejestracją domeny. Jednak już w tym momencie staniesz przed jednym z niezliczonych wyborów jakie będziesz zmuszony podjąć; mianowicie czy zarejestrować ją na firmę, czy może na osobę prywatną. Postaram się pomóc w […]

  • E-commerce

    Audyt SEO: czy jest potrzebny i jak go przeprowadzić?

    Czy strona internetowa jest użyteczna dla odbiorców? Czy nie ma na niej błędów? W jaki sposób Klienci znajdują stronę www? Czy sklep internetowy przynosi oczekiwane dochody? Audyt SEO pozwala odpowiedzieć na te pytania, poprawić jakość witryny w wynikach wyszukiwania oraz zwiększyć wiarygodność marki. Audyt SEO to podstawa działań optymalizacyjnych i promocyjnych marketingu w wyszukiwarkach (SEM). […]

  • Marketing

    WordPress: jak promować stronę internetową?

    Jest takie powiedzenie: „Content is King”, ale to tylko część prawdy. Reszta to: „Distribution is Queen”. Unikalna i wartościowa treść jest bardzo ważna, ale to odpowiednia promocja decyduje o tym, czy strona internetowa będzie czytana, a produkty będą się sprzedawały. Dobra promocja treści w WordPressie jest kluczowa zarówno w przypadku małych przedsiębiorców, blogerów, jak i […]

  • Strony www i blogi

    Zainfekowana strona! Co robić?

    Istnieją sposoby zabezpieczenia strony internetowej przed zhackowaniem i zawirusowaniem, ale co zrobić, jeśli nie dotrzymaliśmy tych wytycznych? Jak rozpoznać, czy strona jest zainfekowana i co na to poradzić? To może zdarzyć się każdemu przedsiębiorcy. Pośpiech, brak aktualizacji WordPressa mogą zaowocować zainfekowaniem strony internetowej. Ze względu na to, że WordPress jest systemem open source, każdy użytkownik […]

  • Strony www i blogi

    Jak pozycjonować stronę internetową założoną na WordPress?

    Dziś prowadząc biznes, trudno go sobie wyobrazić bez strony www. WordPress to najczęściej wybierany CMS (system zarządzania treścią), ponieważ jest przyjazny, funkcjonalny i zaprojektowany pod SEO. Jednak witryna samodzielnie nie wskoczy do TOP10, warto zatem poznać sposoby, które pozwolą firmie zaistnieć w sieci i dotrzeć do odbiorców. Celem pozycjonowania jest dotarcie do TOP10 stron w […]