Marketing

Jeśli masz stronę internetową, prowadzisz blog lub sklep online, afiliacja może być jednym ze sposobów monetyzacji działalności w Internecie. Na czym dokładnie polega ten system i na co zwrócić uwagę przy takiej współpracy?

Strony www i blogi

Obecnie wybór dobrego, a jednocześnie taniego hostingu to nie lada wyzwanie. Ofert z wielu rozmaitych firm hostingowych, czy mniejszych, czy tych bardziej znanych na rynku mamy wiele. Z każdej strony jesteśmy kuszeni najniższymi cenami i zarazem najlepszą jakością. Tak naprawdę na jakość przedkłada się wiele czynników, dlatego do wyboru odpowiedniego hostingu powinniśmy podejść z ostrożnością […]

  • Strony www i blogi

    Najlepsze wtyczki do WordPress

    WordPress jest najpopularniejszym systemem zarządzania treścią na świecie. Jest intuicyjny, funkcjonalny, a wtyczki sprawiają, że staje się bardziej wydajny. Dzięki nim możemy zarówno przyspieszyć ładowanie strony, jak i zadbać o jej większe bezpieczeństwo, SEO i inne parametry. Które pluginy wybrać? W systemie WordPress istnieje około 60 000 wtyczek, ale większość z nich jest nieaktulizowana i nie […]

  • Strony www i blogi

    Strona internetowa na WordPressie: od czego zacząć?

    Szacuje się, że około 30% wszystkich stron internetowych powstało na WordPressie. Ten system zarządzania treścią powstał już w 2003 roku, czyli 16 lat temu! Na początku WordPress służył głównie do pisania blogów, ale potem przeszedł większą ewolucję. Powstały na nim strony internetowe największych marek takich jak Coca Cola, Ebay, LinkedIn, Vogue i in. Jak przygotować […]

  • E-commerce

    E-commerce: czy UX ma wpływ na konwersję?

    Dobry wizerunek marki i sprzedaż online zależą od wielu czynników: technicznych, strategicznych, marketingowych, a także od wyglądu i funkcjonalności sklepu. Przejrzystość, odpowiednie rozmieszczenie elementów sklepu czy nawigacja, to podstawowe czynniki, które prowadzą do sukcesu. Co to jest user experience i jaki ma wpływ na sprzedaż produktów? Czym jest technika 3 kroków? Powstaje coraz więcej sklepów […]

  • E-commerce

    10 częstych błędów w sklepie internetowym

    Apetyt rośnie w miarę jedzenia: coraz więcej Polaków korzysta ze sklepów internetowych. Według raportu Interaktywnie, szacowane wydatki Polaków w tym sektorze wyniosą około 50 miliardów złotych w 2019. Jak przyciągnąć Klientów i czego unikać? Dostępność całą dobę w każdy dzień tygodnia, wygoda kupowania z domu i nieograniczony czas wyboru to główne zalety, jakie wymieniają Klienci […]

  • Strony www i blogi

    Domena za 0,99 zł? Zobacz na co uważać, żeby nie żałować

    Jeżeli zdecydowaliście się na stworzenie własnej strony www, to niezależnie od jej profilu – czy będzie to blog, strona firmowa, portal społecznościowy czy turystyczny – staniecie przed koniecznością zakupu i rejestracji domeny. Naturalnym odruchem będzie poszukiwanie oferty jak najtańszej. Uważajcie jednak, aby nie wpaść w pułapkę taniej rejestracji, jaką zastawiają niektóre firmy handlujące domenami na […]

  • E-commerce

    RODO w sklepie internetowym

    Rozporządzenie RODO nie jest wielką zmianą w przepisach dotyczących danych osobowych, ale zmienia nieco optykę spojrzenia na to, czym one są i przede wszystkim, jak je chronić.

  • E-commerce

    Najlepszy hosting dla sklepu internetowego: po czym go poznać?

    Najlepszy? Profesjonalny hosting to taki, który zapewnia wydajność, funkcjonalność, bezpieczeństwo e-commerce oraz … święty spokój. Na co zatem warto zwrócić uwagę, żeby przyciągać Klientów i spełniać ich oczekiwania? Aż 79% użytkowników twierdzi, że wolno działający sklep internetowy nie zachęca ich do ponownych odwiedzin i zakupów. Warto, już na wczesnym etapie projektowania e-biznesu pomyśleć o właściwej […]

  • Strony www i blogi

    Co oznaczają parametry hostingu?

    Hosting to wręcz bezcenna z punktu właścicieli witryn internetowych usługa, polegająca na udostępnieniu przez właściciela serwera (jest to najczęściej firma specjalizująca się w tej dziedzinie teleinformatyki) jego części lub całości, na której osoba uiszczająca odpowiednią opłatę zamieszcza swoją stronę/strony www. Jest to rozwiązanie o wiele szybsze, tańsze i prostsze niż tworzenie od podstaw własnej serwerowni; […]

  • E-commerce

    Jak wybrać oprogramowanie dla sklepu internetowego?

    Wybór platformy dla sklepu internetowego nie jest oczywisty. Oprogramowanie to „szkielet” przyszłego biznesu, ale trzeba też doliczyć czas i koszty wdrożenia, możliwość dokonywania aktualizacji, elastyczność, sposób obsługi, bezpieczeństwo i wiele innych. Jak wybrać najlepszą dla siebie opcję związaną z konkretnymi oczekiwaniami? Do założenia sklepu internetowego potrzebne są: domena, hosting i oprogramowanie. Oprócz tego trzeba oczywiście […]