Marketing

Jeśli masz stronę internetową, prowadzisz blog lub sklep online, afiliacja może być jednym ze sposobów monetyzacji działalności w Internecie. Na czym dokładnie polega ten system i na co zwrócić uwagę przy takiej współpracy?

Strony www i blogi

Obecnie wybór dobrego, a jednocześnie taniego hostingu to nie lada wyzwanie. Ofert z wielu rozmaitych firm hostingowych, czy mniejszych, czy tych bardziej znanych na rynku mamy wiele. Z każdej strony jesteśmy kuszeni najniższymi cenami i zarazem najlepszą jakością. Tak naprawdę na jakość przedkłada się wiele czynników, dlatego do wyboru odpowiedniego hostingu powinniśmy podejść z ostrożnością […]

  • Marketing

    Prawo przeciwieństwa w marketingu: czym jest i jak działa?

    Wiele przedsiębiorstw chce dogonić konkurencję, a następnie ją wyprzedzić. Tracą na to mnóstwo czasu, energii i pieniędzy. Można przybrać inną strategię w marketingu internetowym: prawo przeciwieństwa. Na czym polega to podejście?

  • Strony www i blogi

    Blog: jak zaprojektować wpis, aby był chętniej czytany?

    Prowadzenie bloga firmowego ma duży wpływ na pozycjonowanie i budowanie pozycji eksperta. Istnieje wtedy większe prawdopodobieństwo, że trafisz do potencjalnych klientów, którzy podzielą się Twoim artykułem z innymi. Jak zaprojektować wpis na blog, aby dotarł do większej liczby osób?

  • Strony www i blogi

    Mastermind w biznesie online

    Prowadzisz biznes internetowy: sklep online, blog, portal? Potrzebujesz porady, wymiany doświadczeń, kontaktów, ale spotykasz się raczej z niezrozumieniem? Mastermind jest dla Ciebie!

  • Technologie

    Jak koronawirus zmienia rynek pracy?

    Zgodnie z danymi Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii, w 2017 roku udział usług cyfrowych w PKB Polski wynosił 6,2%. Szacuje się, że w 2020 roku wpływ cyfryzacji będzie dwukrotnie większy. Jakie jeszcze zmiany czekają nas na rynku pracy?

  • Marketing

    Branded content, czyli jak skutecznie połączyć reklamę z rozrywką?

    Jeśli zauważasz, że konsumenci coraz częściej rezygnują z tradycyjnych form reklamy, a w przeglądarce internetowej instalują AdBlock, to warto zainteresować się tym zagadnieniem. Branded content to reklama produktu/ usługi, która jest połączona z rozrywką w taki sposób, że odbiorca sam chce po nią sięgnąć. Czym jest i jak go porównać do content marketingu?

  • Marketing

    Biznes oparty na mocnych stronach?

    Czy wiesz, że wykonując pracę w zgodzie ze swoimi mocnymi stronami, angażujesz się w nią aż sześć razy bardziej niż gdy skupiasz się na poprawie swoich słabości? Wydawałoby się to oczywiste, ale czy naprawdę wiesz, co jest Twoją mocną stroną i jak to powiązać z biznesem?

  • Marketing

    Content marketing: kierunki rozwoju w 2020

    Zgodnie ze statystykami World Media Group, 80% ekspertów marketingu twierdzi, że liczba kampanii content marketingowych zwiększy się w ciągu 2 lat. Content marketing jest “na fali”, ponieważ podwyższa zaangażowanie odbiorców, a proces tworzenia treści jest wspierany i ulepszany przez nowe technologie. W jakim kierunku pójdzie content w 2020 roku?

  • Marketing

    Storytelling biznesowy: jak to ugryźć?

    Wszyscy lubimy historie, bo zapewniają nie tylko rozrywkę, ale też uwagę i większe zaangażowanie. Storytellingu można z powodzeniem używać nie tylko w towarzystwie, opowiadając zabawne anegdoty, ale także w biznesie. Jak wykorzystać tę technikę marketingową?

  • Technologie

    Internet: jak z niego korzystamy w pandemii?

    W trakcie pandemii trudno żyć bez Internetu: jest narzędziem pracy, edukacji, rozrywki oraz ułatwia nawiązywanie relacji społecznych. Praca zdalna jest już standardem, a w niektórych firmach po zakończeniu pandemii częściowa praca z domu będzie obowiązkowa. Jak korzystaliśmy z sieci w kwietniu i maju 2020?