E-commerce

Jak zmienia się rynek e-commerce w trakcie pandemii koronawirusa i jak reagować, aby wyjść obronną ręką z tej sytuacji?

  • Strony www i blogi

    Jak stworzyć prostą stronę www na WordPress? Cz. 2

    Dziś druga część artykułu o tym, jak stworzyć prostą stronę www.

  • Aktualności

    Czym są domeny .eu? Brexit

    Domena .eu cieszy się ogromnym zainteresowaniem w sieci i jest jedną z najbardziej popularnych na świecie wśród firm i osób fizycznych. W 2018 roku zarejestrowano ponad 3 miliony domen .eu w Internecie, a w Polsce około 300 000. Jak wygląda rejestracja domen w czasach Brexitu?

  • Marketing

    Automatyzacja w marketingu: czym jest?

    W jaki sposób wykorzystywać automatyzację w działaniach marketingowych firmy i jak się do tego przygotować?

  • Strony www i blogi

    Jak stworzyć prostą stronę www na WordPress? Cz. 1

    Jak stworzyć prostą stronę www na WordPressie.

  • Marketing

    Zmiany w Google w 2020

    W połowie stycznia 2020, Google ogłosił globalne zmiany związane z działaniem algorytmu wyszukiwania: January 2020 Core Update. Od tego czasu niektóre branże mogły zanotować wzrost lub spadek pozycji w wyszukiwarce. Co zrobić, żeby poprawić swoją widoczność w sieci?

  • Marketing

    7 faktów o pozycjonowaniu

    W jednym z poprzednich tekstów rozprawialiśmy się z mitami na temat pozycjonowania. Teraz czas na fakty. W związku z rosnącą liczbą stron internetowych, ten temat wzbudza zainteresowanie i wymaga doprecyzowania.

  • E-commerce

    RAPORT: Jak kupujemy w sieci?

    Zgodnie z raportem GEMIUS z 2019, w Polsce jest 27,5 mln internautów. 62% z nich robi zakupy w rodzimych sklepach internetowych, a 26% w zagranicznych. Wartość rynku e-commerce w 2019 była szacowana na 50 mld zł. Jakie tendencje panują w tym sektorze, jak zachowujemy się w sieci, z jakich urządzeń korzystamy? Co można zrobić lepiej, żeby jeszcze więcej internautów kupowało online? Zapraszamy do przeczytania raportu.

  • E-commerce

    Pokolenie Z: jak zdobyć ich uwagę?

    Sen z telefonem przy uchu, zaufanie do marek odpowiedzialnych społecznie i wyczulenie na autentyczność. To tylko niektóre cechy pokolenia Z, czyli około 23% populacji kraju. Właśnie weszli na rynek pracy i są świadomymi konsumentami. Jak do nich docierać, jakie mają nawyki i w jaki sposób wpłyną na rynek e-commerce?

  • Marketing

    Mity o pozycjonowaniu

    Zagadnienie pozycjonowania jest rozumiane jako wywindowanie marki w TOP w wynikach wyszukiwania. Jednak proces jest dość skomplikowany, a wokół niego funkcjonuje wiele nieprawdziwych informacji. Obalamy mity na temat pozycjonowania.