Marketing

Jeśli masz stronę internetową, prowadzisz blog lub sklep online, afiliacja może być jednym ze sposobów monetyzacji działalności w Internecie. Na czym dokładnie polega ten system i na co zwrócić uwagę przy takiej współpracy?

Strony www i blogi

Obecnie wybór dobrego, a jednocześnie taniego hostingu to nie lada wyzwanie. Ofert z wielu rozmaitych firm hostingowych, czy mniejszych, czy tych bardziej znanych na rynku mamy wiele. Z każdej strony jesteśmy kuszeni najniższymi cenami i zarazem najlepszą jakością. Tak naprawdę na jakość przedkłada się wiele czynników, dlatego do wyboru odpowiedniego hostingu powinniśmy podejść z ostrożnością […]

  • Technologie

    5 trendów cyfrowego świata po pandemii

    Nowe technologie mają ogromny wpływ nie tylko na gospodarkę, ale również na nasze życie, co jeszcze bardziej jest widoczne w trakcie pandemii. Zmieniają się modele biznesowe firm, nawyki społeczne czy sposób spędzania wolnego czasu. Jakie trendy cyfrowego świata uwidocznią się w najbliższym czasie?

  • E-commerce

    SEO w sklepie internetowym: na co zwrócić uwagę? Cz. 2

    SEO w sklepie online napędza sprzedaż, pozycjonuje stronę i sprawia, że witryna staje się bardziej przyjazna dla użytkowników. W poprzednim artykule pisaliśmy o słowach kluczowych. Dziś druga część wpisu o SEO w e-commerce, dzięki któremu możesz samodzielnie zadbać o ruch w swoim sklepie.

  • E-commerce

    SEO w sklepie internetowym: na co zwrócić uwagę?

    Czy wiesz, że aż 98% Polaków korzysta z Google`a, gdy czegoś szuka? Poza tym 55% osób wchodzi w pierwsze 3 pozycje na liście wyników wyszukiwania. Oczywiste zatem, że SEO zdecydowanie zapewnia lepszą konwersję w sklepach internetowych. Jak się zabrać za SEO w e-sklepie i wyeliminować błędy?

  • Strony www i blogi

    10 błędów w tekstach SEO cz. 2

    Napisanie dobrego tekstu SEO na blog, stronę internetową czy witrynę e-sklepu nie musi być trudne ani nudne. Warto przeczytać kilka porad, które ułatwią pracę i przyciągną czytelników na stronę.

  • Strony www i blogi

    10 błędów w tekstach SEO

    Napisanie tekstów SEO wbrew pozorom przysparza wielu trudności, a to może odbić się na czytelności tekstu, braku zainteresowania klientów czy też spadku pozycji w wynikach wyszukiwania. 8 na 10 osób czyta tytuł i początek tekstu, a tylko 2 na 10 pozostałą część artykułu. Jak uniknąć błędów w tworzeniu treści SEO?

  • Marketing

    Marketing: nowe tendencje w obliczu pandemii

    Komunikacja marketingowa firm to proces elastyczny i zmieniający się wraz z sytuacją gospodarczo-społeczną. Przełomowym momentem zmian w komunikacji jest oczywiście pandemia i obecny kryzys gospodarczy. Oznacza to, że marketing powinien koncentrować się bardziej na społecznym wymiarze, a mniej na samym produkcie i promocji.

  • Strony www i blogi

    CMS: czym jest i który wybrać?

    Jeśli planujesz prowadzić jakikolwiek biznes w Internecie, potrzebujesz CMS. Istnieje kilka z nich do wyboru (np. CMS WordPress), a dostęp do większości jest darmowy. Instalacja systemu zarządzania treścią sprawia, że dodawanie contentu i zarządzanie stroną jest znacznie łatwiejsze. Czym zatem jest CMS i który z nich wybrać?

  • E-commerce

    Tajniki psychologii sprzedaży w Internecie

    Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego dana firma bije rekordy sprzedaży w Internecie, a inna nie? Czy to kwestia lepszego towaru, jakości obsługi klienta, dobrej promocji, czy jeszcze czegoś innego? Dziś co nieco o psychologii sprzedaży.

  • Strony www i blogi

    Content marketing i copywriting: czym się różnią i czy warto tworzyć takie treści?

    Merytoryczne treści są niezbędne do prowadzenia biznesu i jego promocji. W tym kontekście często zestawia się pojęcia content marketingu z copywritingiem. Czy jednak są tym samym? I czy warto przygotowywać takie treści?