Marketing

Jak działać na rynku i zdobywać klientów, jeśli konkurencja robi to samo, co Ty? Jak się promować, na co położyć nacisk, żeby dotrzeć do odbiorców? Odpowiedzią na te pytania jest przygotowanie strategii marketingowej. Jeśli miałbyś do wyboru: systematyczne działania marketingowe, ale wykonywane w dość przewidywalny, chaotyczny sposób i analizę marki, jej otoczenia konkurencyjnego, ustalenie konkretnego […]

Cyberbezpieczeństwo

Ten scenariusz powtarza się co jakiś czas: na skrzynkę mailową prywatną lub firmową, przychodzi niepokojący mail z informacją o zhackowaniu danych i konieczności wykonania przelewu. W mailu szantażysta pisze, że jeśli nie spełnimy jego groźby, wszyscy poznają nasze dane lub dowiedzą się o kompromitujących nagraniach. Co z tym zrobić?

  • Aktualności

    Hosting pod choinkę, czyli promocja 3 za 1 od Kru.pl

    Grudzień to czas prezentów. Dlaczego więc nie dać jakiegoś również własnej firmie? Zwłaszcza takiego, który posłuży na pewno dłużej niż niejeden świąteczny – czasem średnio trafiony – podarunek. Co wybrać? Z okazji mikołajek firma Kru.pl przygotowała promocję na hosting, z której będzie można skorzystać od 6 do 31 grudnia 2020 roku.  Dobiegający końca rok 2020 […]

  • Aktualności

    Cyber Monday w Kru.pl, czyli wyjątkowo tanie domeny i hostingi

    Dzisiejszy Cyber Monday to ostatnia odsłona specjalnych promocji w Kru.pl – dostawcy usług hostingu, domen i certyfikatów SSL. W ramach oferty Cyfrowego Poniedziałku nowi klienci mogą skorzystać ze zniżek na domeny i hostingi zarówno 30 listopada, jak i 1 grudnia.  Wśród propozycji klienci znajdą domeny PL i EU, konta hostingowe biznesowe oraz przystosowane do WordPressa. […]

  • Aktualności

    Black Week z Kru.pl – kilka niespodzianek na dobry początek!

    Każdy z nas lubi robić zakupy na korzystnych warunkach. Możliwość nabycia pożądanego towaru lub skorzystania z określonej usługi po atrakcyjnych cenach poprawia samopoczucie i utwierdza w przekonaniu o byciu przedsiębiorczym i oszczędnym zarazem. Takiemu podejściu sprzyjają wszelkiego rodzaju akcje promocyjne. Jedną z nich jest Black Week, który cieszy się w Polsce coraz większą popularnością. Co […]

  • Cyberbezpieczeństwo

    Cyberbezpieczeństwo w czasach COVID-19: trendy

    Pandemia przyniosła szereg zmian na wielu polach: dbania o własne zdrowie, ochronę innych, a także przyspieszyła zmiany na rynku pracy. Praca zdalna stała się codziennością. Jakie zmiany się z tym wiążą i jak uchronić się przed cyberzagrożeniami?

  • Marketing

    Marketing: jak się za niego dobrze zabrać?

    Czy wiesz, że marketing nie jest walką na wyroby, tylko na percepcję klientów? Już wiele firm przepaliło budżety, rywalizowało z tymi, z którymi nie powinno i zaliczyło kryzysy wizerunkowe. Tymczasem odpowiedzi na dobry marketing są … uniwersalne. Przeczytaj, jak się za to zabrać.

  • Marketing

    Afiliacja: czym jest i jak dzięki niej zarabiać na blogu?

    Jeśli masz stronę internetową, prowadzisz blog lub sklep online, afiliacja może być jednym ze sposobów monetyzacji działalności w Internecie. Na czym dokładnie polega ten system i na co zwrócić uwagę przy takiej współpracy?

  • Cyberbezpieczeństwo

    6 rodzajów zagrożeń w Internecie: na to dzieci powinny uważać

    Internet jest przestrzenią kreatywną, w której można zdziałać bardzo wiele: rozwinąć blog, sklep online czy też prowadzić social media. Sieć stwarza też wiele zagrożeń, szczególnie wobec dzieci i młodzieży. Jak się przed nimi chronić?

  • Strony www i blogi

    Tani i dobry hosting – czy to możliwe?

    Obecnie wybór dobrego, a jednocześnie taniego hostingu to nie lada wyzwanie. Ofert z wielu rozmaitych firm hostingowych, czy mniejszych, czy tych bardziej znanych na rynku mamy wiele. Z każdej strony jesteśmy kuszeni najniższymi cenami i zarazem najlepszą jakością. Tak naprawdę na jakość przedkłada się wiele czynników, dlatego do wyboru odpowiedniego hostingu powinniśmy podejść z ostrożnością […]

  • Marketing

    Starsi odbiorcy w social media: jak ich zaangażować?

    Komunikaty reklamowe koncentrują się na młodszych pokoleniach: millenialsach i najmłodszemu, wchodzącemu na rynek pracy pokoleniu Z. Tymczasem statystyki mówią, że już teraz seniorzy stanowią 24% konsumentów. A co z odbiorcami w wieku 30-60 lat i ich zwyczajami w social media?