Czy Twoja strona jest bezpieczna i godna zaufania_

Czy Twoja strona jest bezpieczna i godna zaufania?

Bezpieczna i estetyczna strona internetowa to pierwszy krok do wzbudzenia zainteresowania marką, a potem zbudowania relacji i zamianie obserwatora w Klienta. Na co zwrócić uwagę, żeby zostać zapamiętanym?

Obecnie mamy nieograniczone możliwości co do promocji własnej marki w sieci i poza nią. Powstaje coraz więcej stron internetowych, a zdecydowanym faworytem wśród systemów zarządzania treścią jest WordPress (aż 30% stron www powstało właśnie w tym CMS).

Jednak wiele stron „wpada z gry”, a raczej z wyszukiwarki i świadomości Klientów poprzez niezachowanie standardów bezpieczeństwa czy też niewystarczające działania promocyjne. Oprócz bezpieczeństwa, często decyduje również pierwsze wrażenie (kilka sekund tuż po wejściu na stronę). To wtedy użytkownik „skanuję” stronę i decyduje, czy na niej pozostać czy też wyjść z niej bezpowrotnie.

Jakie czynniki wziąć pod uwagę?

  1. Dobry hosting. Przechowywanie plików na serwerze trzeba powierzyć sprawdzonemu dostawcy usług, najlepiej takiemu, który ma doświadczenie w pracy z wieloma Klientami. Cena nie powinna grać tu roli, liczy się bowiem szybkość łącza, odpowiednie technologie, bezpieczeństwo hostingu i pewne twarde wskaźniki (np. SLA na poziomie 99,5%, czyli dostępność bezawaryjnie działającego systemu w takim procencie czasu).
  2. Udostępnienie danych związanych z firmą, takich jak NIP, REGON, telefon, mail i dokładny profil działalności. Dzięki temu Klient już od razu będzie miał jasną informację, czym się zajmujesz i nie musi jej szukać w czeluściach Internetu.
  3. Certyfikat SSL. Tzw. „zielona kłódka” to nie tylko dobre pozycjonowanie strony, ale też stopniowo wprowadzany wymóg (przeglądarka Chrome oznacza stronę bez Certyfikatu SSL jako „niebezpieczną”, przez co automatycznie ląduje niżej w wynikach wyszukiwania). Co więcej, Google faworyzuje strony, które mają potwierdzony Certyfikat SSL. To również czynnik rankingujący co do wartości strony.
  4. Uwiarygodnij markę. Poszukaj i wyodrębnij fakty związane z firmą: osiągnięcia, nagrody, zaufanych Klientów, z którymi współpracujesz. Podkreśl wszystkie „dowody społeczne”, one bardzo przemawiają do rozsądku i pokazują Cię jako eksperta. Może współpracujesz z „grubymi rybami” albo przygotowywałeś wyjątkowy projekt?
  5. Opowiedz historię związaną z firmą lub pracownikami. Zrób to w prostych słowach. Ludzie kochają historie, często szukają możliwości utożsamienia się z kimś. Jeśli trafisz do ich wyobraźni, wzbudzisz również zaufanie. Oczywiście niech to będzie prawdziwa historia. A jeśli nie przychodzi Ci nic ciekawego do głowy, po prostu opisz ciekawie ofertę. Unikaj biznesowego żargonu.
  6. Zamieść zdjęcia dobrej jakości wykonane przez fotografa. Nie ma nic gorszego niż zdjęcia ze stocka obok nazwisk pracowników: wieje sztucznością i brakiem polotu. Dobry fotograf świetnie uchwyci pracowników w kadrze, przedstawi firmę jako zespół profesjonalistów w przekonujący i naturalny sposób.
  7. Teksty powinny być dobrze napisane i pozbawione błędów. Na contencie nie warto oszczędzać: teksty powinny być oryginalne i prezentować coś, co naprawdę wyróżnia markę (standardowe: „10 lat doświadczenia” tutaj się nie sprawdzi). Warto zwrócić uwagę na zakładkę: „O nas” i o to, żeby była napisana klarownie, ale z pomysłem.
  8. Czy na stronie nie ma błędów? Chodzi w szczególności o ładowanie strony, klikanie między zakładkami, upload obrazków, wypełnianie formularzy. Warto przeklikać po kolei każdą podstronę i sprawdzić, czy wszystko działa.

Hosting w Kru.pl

Zachęcamy do skorzystania z hostingu WordPress, który automatycznie instaluje aplikację WordPress. Dysponujemy bardzo szybkimi serwerami LiteSpeed, wydajnymi dyskami NVMe, zapewniamy certyfikat Let`s Encrypt oraz zgodność hostingu z wymaganiami RODO. Zapraszamy do skorzystania z usług: https://www.kru.pl/wordpress.php

Dołącz do dyskusji

Ostatnie wpisy z tej kategorii

  • Domena z rozszerzeniem .eu
    Strony www i blogi

    Domena z rozszerzeniem .eu: dlaczego warto ją wybrać?

    Czy wiesz, że w Europie jest zarejestrowanych już 3,5 mln domen z rozszerzeniem .eu? W Polsce ta liczba wynosi około 300 000 i rośnie. Kiedy i dlaczego warto postarać się o rozszerzenie europejskie .eu?

    Popularność domeny .eu w Polsce jest wysoka: zajmuje trzecie miejsce zaraz po narodowych rozszerzeniach: .pl oraz com.pl.

    Europejskie rozszerzenie .eu: kiedy je wybrać?

    Domena .eu najczęściej jest wybierana, gdy:

    prowadzisz działalność na terenie Unii Europejskiej lub masz takie plany,

    gdy Twoja strona internetowa dotyczy zagadnień związanych z Europą,

    W sytuacji, gdy jesteś właścicielem organizacji pozarządowej, która nawiązuje kontakty z UE.

    Domena .eu: co komunikuje?

    Rozszerzenie europejskie informuje nie tylko o tym, że prowadzisz biznes międzynarodowy. Wskazuje również na bycie częścią wspólnoty europejskiej, respektowanie praw Unii Europejskiej. Wybór danego rozszerzenia wpływa na odbiór strony internetowej przez czytelników i potencjalnych kontrahentów. Dlatego ten rodzaj domeny zwiększa wiarygodność firmy, jej zasięg oraz dodaje prestiżu. To także budowanie rozpoznawalności marki ze względu na nowoczesność i otwarcie się na rynki zagraniczne.

    Kto może zarejestrować rozszerzenie .eu?

    Warunek to prowadzenie działalności na terenie jednego z unijnych państw lub w Norwegii, Lichtensteinie czy też w Islandii. Nie są potrzebne specjalne dokumenty. Domenę z rozszerzeniem .eu mogą wykupić również osoby fizyczne pod warunkiem, że są obywatelami UE. Warto pamiętać o zabezpieczeniu rozszerzeń domeny, aby chronić markę przed działaniami konkurencji. Co ciekawe, nie trzeba rezygnować ze znaków diakrytycznych, choć może to być problematyczne dla obcokrajowców.

    Jak przenieść domenę europejską .eu do Kru.pl?

    Przeniesienie, czyli transfer domeny, to przekazanie obsługi domeny do nowego Rejestratora (akredytowanego partnera rejestrującego domenę w imieniu Abonenta w danym rejestrze). Proces polega na przedłużaniu ważności domeny oraz opcji samodzielnej konfiguracji rekordów DNS w Panelu Klienta. Aby dokonać transferu domeny, trzeba pobrać kod AuthInfo od dotychczasowego Rejestratora (tam, gdzie jest zarejestrowana domena). W kilku krokach dokonasz transferu domeny do Kru.pl. Transferu można wykonać w dowolnym momencie od jej zarejestrowania, wygaśnięcia, a także w okresie kwarantanny.

    Obrazek

    Potem wystarczy podsumować zamówienie, w którym znajdzie się informacja o cenie domeny w pierwszym roku oraz po odnowieniu na kolejny rok. Gdy dysponujemy kodem rabatowym, wpisujemy go w wyznaczonym polu. Potrzebne będą oczywiście niezbędne dane do realizacji zamówienia. Rejestracja domeny następuje natychmiast po zaksięgowaniu środków.

  • Blog_ jak zaprojektować wpis, aby był chętniej czytany_
    Strony www i blogi

    Blog: jak zaprojektować wpis, aby był chętniej czytany?

    Prowadzenie bloga firmowego ma duży wpływ na pozycjonowanie i budowanie pozycji eksperta. Istnieje wtedy większe prawdopodobieństwo, że trafisz do potencjalnych klientów, którzy podzielą się Twoim artykułem z innymi. Jak zaprojektować wpis na blog, aby dotarł do większej liczby osób?

  • Mastermind w biznesie online
    Strony www i blogi

    Mastermind w biznesie online

    Prowadzisz biznes internetowy: sklep online, blog, portal? Potrzebujesz porady, wymiany doświadczeń, kontaktów, ale spotykasz się raczej z niezrozumieniem? Mastermind jest dla Ciebie!